Intr-o epoca in care conexiunile wireless au devenit parte integranta din viata fiecaruia, faptul ca o companie care produce cabluri creste de la an la an si intra hotarat in memoria colectiva a iubitorilor de sunet este cat se poate de elocventa.

Infiintata in 1993 de Klaus Erhart, Goldkabel este rezultatul pasiunii de a impleti cu maiestrie acuratetea tehnica si obsesia pentru detalii cu calitatea materialelor folosite. Principala filozofie de brand a fost aceea de a sparge toate tiparele cunoscute in industrie si de a merge pe un drum propriu, nu pe unul deja batatorit. Mai mult, solutiile inovatoare si designul exclusivist sint la ordinea zilei in fabrica de 750 de metri patrati din Ludwigshafen, locul in care se produc majoritatea celor peste 3000 de repere ale marcii. Intre timp, nivelul de popularitate al marcii a crecut atat de mult incat compania a ajuns sa aiba peste 350 de parteneri la nivel global.

Luand in considerare premiile, aprecierile si recenziile stranse de-a lungul anilor, Goldkabel nu poate fi clasificata altfel decat una dintre cele mai importante marci contemporane din domeniul conecticii audio/video.

Nu in ultimul rand, grija permanenta pentru mediul inconjurator este unul dintre elementele care diferentiaza Goldkabel de alte marci din domeniu, aproape toate produsele fiind distribuite fara (sau cu un minim de) ambalaje inutile. Calitate germana evidenta si palpabila.